close

臨近夏天,天氣又熱又濕好唔舒服,加上香港人多車多好大塵,每一次出街都搞到皮膚黐立立又污糟邋遢。係呢個環境生活好容易造成黑頭粉刺,如果冇妥善處理就會形成各種皮膚問題。今次分享畀大家我少少嘅護膚經驗,Aqua Peel 膠原冷凍導入療程能夠溫和而有效去除皮膚老化角質層,及導入保濕精華入皮膚深層,令皮膚水潤飽滿!!!

做facial嘅時候塊面要交畀美容師,所以我會好小心選擇美容中心。
平時做facial都是去由朋友介紹有口碑的美容中心IMH Beauty,避免遇上呃人錢嘅美容騙子。


▲ 今次來到位於旺角的IMH Beauty做Aqua Peel膠原冷凍導入療程。


▲ 美容院雖小但位置非常方便,到步後立即填寫個人資料,然後很快就可以入房啦~
進入光線和暖昏黑店內的房間,整個人也十分放鬆。




▲ 房間空間充足,更設有淋浴間,不過今次療程就不會用到了。


▲ 今次做的療程叫【Aqua Peel 膠原冷凍導入療程】,Aqua Peel配備多個功能,分別有超聲波導入精華、冰極冷凍、Bio面部提升及RF射頻。卸妝清潔皮膚後,美容師見我皮膚又紅又乾怕我會敏感,預先給我敷了保濕GEL,非常貼心呀!


▲ 清潔皮膚後,會使用第一個治療頭進行Aqua Peel深層清潔治療,這個頭是特殊設計的水力螺旋頭,可以軟化皮膚多餘角質層,從而去走皮膚底層多餘的污垢。


▲ 過程好似吸下吸下的感覺,完全不會痛,輕鬆可以吸走黑頭粉刺,溫和得來更為肌膚補水注氧。


▲ 吸出來的污垢通通飄浮水中,做這個比傳統針清舒服及有效多了,完全不會對皮膚造成損傷。
做冷凍導入前,仲會用Bio微電流儀器疏通淋巴,幫助身體排毒及去水腫。


▲ 由於我皮膚比較乾燥,美容師就建議我做超聲波冷凍導入,導頭是一個小小的圓頭,而超聲波冷凍導入每秒100萬次高頻率振動,能夠軟化皮膚有效打開細胞壁,增強細胞吸收功能,將全部精華導入肌膚底層,一點也不會浪費,同時亦能有效改善敏感肌膚。


▲ 冷凍頭按摩非常舒服,美容師會先於面上塗上精華再進行按摩,乾肌的我不到9秒9就已經吸收光了~

儀器仲有另一個「RF射頻」治療頭,適合皮膚比較鬆弛嘅人。呢個治療頭可以刺激皮膚底層製造膠原蛋白及細胞,令肌膚即時收緊、撫平皺紋及緊致鬆弛肌膚。


▲ 最後再進行一次保濕倒模,整體過程都非常舒服,每個步驟都好仔細,最重要皮膚有改善是最滿意的。




▲ 療程後整體皮膚更平滑,特別是鼻邊位置更光滑,兩頰毛孔有收細,完成療程後我已經立即上妝,感覺粉底更貼服更滑,一次療程就可以讓肌膚進行一次大掃除啦~ 我做完之後覺得皮膚乾淨咗好多,好唔好大家一定要親身試下啦😊


▲ 想了解更多療程資訊, 可以到他們Facebook https://www.facebook.com/IMHbeautyhouse/
或Whatsapp咨詢:(852) 5101 8337

IMH Beauty
九龍旺角山東街38號38廣場5樓全層
☎: (852) 3615 1434

注意 : 療程效果因人而異,詳細請向治療師查詢

免責聲明:
以上內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Contact Me: barbiewingyee@hotmail.com
Facebook Page: http://www.facebook.com/barbiecwy
Instagram: https://www.instagram.com/barbiecwy/
歡迎找我合作試用、出席活動^^

Blogspot | TheZtyle | Beauty Exchange |
STYLE-TIPS.COM | WeShare | U Blog | ELLE Blog |
SHE Blog | Beautylife | Qooza | Pixnet | Salad Blog | Openrice

arrow
arrow
    全站熱搜

    barbiewingyee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()